Tvorba aplikací pro mobilní zařízení II
Cvičení 1
Cvičení 2 - Zverokruh, dopracovani z minula (1-3b)
- Uvodni aktivita. Ukazka
- Po kliknuti na obrazek znameni spusteni webove stranky s danym znamenim. Ukazka
- V hlavni aktivite vytvorit polozku menu "Settings", ktera spusti aktivitu prikazem startActivityForResult. V nove spustene aktivite bude mozne vybrat pozadi uvodni aktivity. Po zovoleni daneho obrazku pozadi, se posle vysledek volby zpet do uvodni aktivity a probehne zmena nastaveni pozadi. Ukazka
- Ukazka po zmene pozadi Ukazka
- Dopracovat tak aby zmena znameni probehla i na zaklade volby dnu (ukazovani realneho znameni k danemu datu)
Cvičení 3 - ČNB XML parser, ListView (2-3b)
- Šablona
- Ukázka výsledku
- Vlajky
Cvičení 4 - ČNB XML parser, ListView (2-3b), Pokračování
- Po kliknutí na měnu se spustí nová aktivita, ve které bude možné provádět přepočet měny oběma směry.
- Ukázka výsledku
Cvičení 5 - Sokoban
- Informace
- Template
- Levely 01
- Levely 02
Cvičení 8 - Twitter
- Template
- Účet
- Výsledek
Cvičení 9
- Cvičení 9 varianta B - Databáze tankování paliva s ListView + SQLite
- Zadání na tamz2.mrl.cz
Cvičení 10
- Cvičení 10 - OpenGL ES API
- Zadání na tamz2.mrl.cz