Tvorba aplikací pro mobilní zařízení II

Cvičení 1

Cvičení 2 - Zverokruh, dopracovani z minula (1-3b)

  1. Uvodni aktivita. Ukazka
  2. Po kliknuti na obrazek znameni spusteni webove stranky s danym znamenim. Ukazka
  3. V hlavni aktivite vytvorit polozku menu "Settings", ktera spusti aktivitu prikazem startActivityForResult. V nove spustene aktivite bude mozne vybrat pozadi uvodni aktivity. Po zovoleni daneho obrazku pozadi, se posle vysledek volby zpet do uvodni aktivity a probehne zmena nastaveni pozadi. Ukazka
  4. Ukazka po zmene pozadi Ukazka
  5. Dopracovat tak aby zmena znameni probehla i na zaklade volby dnu (ukazovani realneho znameni k danemu datu)

Cvičení 3 - ČNB XML parser, ListView (2-3b)

  1. Šablona
  2. Ukázka výsledku
  3. Vlajky

Cvičení 4 - ČNB XML parser, ListView (2-3b), Pokračování

  1. Po kliknutí na měnu se spustí nová aktivita, ve které bude možné provádět přepočet měny oběma směry.
  2. Ukázka výsledku

Cvičení 5 - Sokoban

  1. Informace
  2. Template
  3. Levely 01
  4. Levely 02

Cvičení 8 - Twitter

  1. Template
  2. Účet
  3. Výsledek

Cvičení 9

  1. Cvičení 9 varianta B - Databáze tankování paliva s ListView + SQLite
  2. Zadání na tamz2.mrl.cz

Cvičení 10

  1. Cvičení 10 - OpenGL ES API
  2. Zadání na tamz2.mrl.cz